Sider

onsdag den 24. april 2013

Stribevis af bukser

Jeg syer... hele tiden... og det føles skønt!!
Den kreative proces hjælper mig, og virker healende på mit overbelastede hoved.
Og det jeg syer er drenge bukser... og en enkelt pigebuks...
Jeg sælger lidt i Rødkærsbro i en lille butik, og resten kommer til Smuksak...

Jeg er rigtig glad for farverne.Forbered dig på billedspam:
 Pigebukserne...
 Er helt pjattet med det stof... har ikke kunnet finde mere siden jeg købte det sidste på rullen...

 Meget baggy drengebukser
 Mælkedrengestribede med citrongule detaljer... næsten neon, men ikke helt...

 Virker altså ret vildt at lave en hel masse... en i hver størrelse....

 Her linet op på køkkenborden
 Og Karl giver den lige som model...

 Jeg er så bedårende, mor...
OK, så smiler jeg mit billedsmil!!

Jeg håber bukserne bliver taget godt imod... jeg har flere i tankerne...
Hvis du gerne vil have nogen af bukserne så smid mig en mail på sputnik-strik@live.dk.
De fåes i størrelserne 80-122 og koster 225,- + porto
Håber I nyder denne stille forårsregnvejrsaften...

Solhilsner
Stine, som er så glad for at i stadig er derude...

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med drengebukserne! Og Karls billedsmil :D Haha, det minder SÅ meget om det smil jeg brugte da jeg var barn. Jeg glæder mig til at se dig lørdag til en hyggelig momselomse dag ;)

    Klem Pernille

    SvarSlet
  2. de er smarte!! Vildt med SÅ mange! Du har fodt nok været flittig!

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!