Sider

tirsdag den 23. august 2011

Min første GIVE AWAY!!

Ja, nu er det altså min tur til at prøve dette skønne fænomen; GIVE AWAY!!!

Jeg sætter denne skønne hjemmegjorte (og kun lidt brugte) taske på højkant:


Det er skuldertaske i fake-læder med bomuldsfoer.
Man kan vel sige at den er et ugle/æble tema.
Den måler 39X36X10 cm, så din computer kan være der - eller den ville være god som pusletaske??

Den heldige vinder udtrækkes d. 15. september.
Man kan deltage på følgende måde:
1 lod = kommentar
2 lodder = kommentar og fast læser
3 lodder = kommetar og link fra egen blog

Håber der er mange der vil lege med!

26 kommentarer:

  1. Hej Stine - naij - da ikke UGLETASKEN! Men når nu det skal være, så håber jeg da at jeg render med den :-) 3 lodder til mig, tak. Vi ses -

    SvarSlet
  2. Ej altså.. Hvor er den bare lækker.. Godt lavet.. og elsker farverne ;) Jeg er med på 3 rigtig gode lodder :D

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  3. fin taske, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin :)
    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  5. Den er bare total skøn , så deltager gerne med 2 lodder :-_)

    SvarSlet
  6. Den taske er da über lækker. Jeg er gerne med på 3 lodder, tak. :-)

    SvarSlet
  7. Den ser rigtig dejlig ud - jeg deltager med 2 lodder.
    Knus
    Anne-Birte

    SvarSlet
  8. Jeg snupper lige 2 lodder. Skønne farver .o)

    SvarSlet
  9. Åhh, hvor er I dog søde... Og sikke mange der er er kommet på. Der er jo en uge til lodtrækningen, så I må vente lidt endnu...

    SvarSlet
  10. Wooow!! Jeg er fuldstændig VILD med den taske!! Hold da helt ferie den er lækker!!!!

    Smider to meget store lodder i puljen!! Håber det er nok!!!;=)

    SvarSlet
  11. Jeg smider da lige 3 lodder ind her.. fantastisk taske :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gern være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  13. vil gerne følge dig og din blog.. Og den fede taske der - er lige min stil.. Deltager gerne med 2 lod..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  14. Fin taske. Deltager med 2 lodder. Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  15. wow$ wow$ wow$
    hello
    please enter my name
    3 lodd
    I like your works$
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  16. Neeej den er fin :o)
    Er med på 2 lodder og følger klart din blog nu...

    SvarSlet
  17. Elsker bare ugler :))

    Deltager med 2 lodder

    Hilsen fra
    Katrin Julius

    SvarSlet
  18. Jeg smider 2 af de bedste lodder i puljen;-)) Jeg glæder mig til at følge dig....

    SvarSlet
  19. Elsker Ugler- så skal da helt klart have 3 lodder! Krydser fingre og tæer

    SvarSlet
  20. Hejsa - Jeg vil gerne være med på 2 lodder - lækker taske

    SvarSlet
  21. Hvor er den lækker... jeg er med på 3 lodder... og glæder mig til at følge din blog...
    smil fra Tina

    SvarSlet
  22. Gud hvor er den fed! Perfekt at computeren kan være der, når man har brug for det.
    Jeg smider 2 lodder:)

    SvarSlet
  23. I love the owls ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  24. Hvor er I alle søde!! Og hvor er det dejligt at så mange vil være med til at lege!! Glæder mig til at trække lod om bare 2 dage!

    SvarSlet
  25. For søren, hvor er den bare flot! Jeg er med på tre lodder :-)
    Tjek også min giveaway på mangebaekke.blogspot.com...

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!