Sider

torsdag den 15. september 2011

DEN STORE LODTRÆKNING

Så er det valg dag - og her på bloggen er det lodtrækningsdag. Jeg er ikke så teknisk, så det foregår på gammeldaws maner!
Jeg er ganske overvældet, I dejlige bloggere!! 59 lodder og utrolig mange dejlige og bekræftende kommentarer... Tak skal I have!! Jeg lover snart at belønne jer snart, med endnu en Give Away.
Skulle det nu ikke være dig der vinder, men bare MÅ have en taske i stil med den udlovede, så kan de jo fabrikeres... Prisen er 450 kr - og den kan bestilles her på bloggen eller på mail stine@10kcd.dk

Og så... resultatet kommer hurtigere end valgets:
Her skoæsken fra Karls sandaler - fyldt med jeres lodder...
Og så...
Jeps, det er min hånd der rækker frem og trækker

Og vinderen er:

Tillykke til Petula, som skrev :
"Woow!! Jeg er fuldstændig VILD med den taske!! Hold da helt ferie den er lækker!!! Smid to meget store lodder i Puljen! Håber det er nok!" Og det var det jo så altså! Håber du bliver rigtig glad for tasken. Send mig lige din adresse på ovenstående mail - så sender jeg fluks uglerne.
Tak til alle for at I gad at lege med!

2 kommentarer:

  1. Ihhh, hold da op!!! Jeg vandt jo!!! Juhuuuu!!!
    Hvor er det dog skønt!!! Jeg sender dig straks en mail!!!!;=)

    SvarSlet
  2. Kære Stine
    Jeg har tildelt dig en award. Se mere her:
    http://mangebaekke.blogspot.com/2011/09/jamen-dog-altsa-tak.html :-)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!