Sider

søndag den 6. maj 2012

møgbeskidte bukser

for nogle dage siden fik jeg endelig syet et par bukser til Karl.
Han vokser meget for tiden... så der er brug for dem.
han blev nødt til at have dem på hurtigt... og jeg nåede ikke at tage billeder af dem. men i eftermiddag var der lys i stuen og Karl havde andre bukser på...

Lommerne bliver sat på
 og der bliver lavet stikning ned langs siden
 Billedet er elendigt... men jeg forsøger mig med gul rib
 det ser faktisk knald godt ud... men mine materialer svigter... ribben er for ringe...
 så jeg skifter og bukserne ender sådan
 krøllede ja... og beskidte...
 men ribben holder... og jeg er slev glad
og det er en sputnik...

og nej! de var ikke rene... men man kan dog se de fine gule kanter, som jeg er helt vild med. Det er mit første forsøg på ribkanter, men ikke det sidste - jeg er ret begejstret for det!!
lommerne er lavet af Kaufmann stof fra stof og stuff...

Og så syes der ellers kjole... til nonfirmationen... på søndag... i lidt snert tid...
og jeg har selv lavet mønster, så jeg laver prøve kjole...
og har travlt...
God søndag aften i blogland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!