Sider

lørdag den 9. juni 2012

Til butikken

Som nogen af jer ved er jeg med i et nyt og meget hipt up-coming butiksfællesskab i Århus... som forhåbentlig får et flashy navn på tirsdag... (se mere her http://voresbutik.blogspot.dk/ )
Jeg er begyndt t strikke lidt til det jeg skal  leverer... selv om alt endnu er nyt og lidt usikkert endnu... Men altså... det kan jo ikke være islændere det hele... Derfor har jeg prøvet at finde mindre emner at strikke... og her er en klassiker: Hjemmefutter... håber de vil gøre lykke i efteråret eller som julegaver...
De her er strikket i en utrolig lækker velduftende uld og vsket i maskine så de filter...
De mangler endnu flydende gummi under bunden, men jeg synes de ser så søde og runde ud som de er nu...



hvad synes du?
Og har du gode ideer til hvad der kan strikkes....??
Solhilsner
stine

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine Stine. Ærgeligt at du ikke kan komme i aften - vi må ses næste gang så eller skriv lige, hvis du kommer til Århus og har tid til en kop kaffe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv så træt af at jeg ikke kan komme med... giver lyd hvis jeg kommer til smilets by inden næste møde...
      Håber I får et godt og produktivt møde
      Solhilsner
      Stine

      Slet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!