Sider

fredag den 10. juni 2011

One down - one to go!

I denne weekend skal jeg til to fantastiske arrangementer! Lørdag aften skal jeg fejre min kære veninde Karin. Fordi hun er min krea-buddy skal hun have en ganske særlig gave: en corsage, som hun virkelig har ønsket sig. Det har taget mere tålmodighed end jeg normalt udviser ved maskinerne - og en reperation af overlockeren... men nu tror jeg den duer!! Glæder mig til at se om den passer - det er jo ikke det nemmeste at sy kun ud fra mål...
Og søndag middag skal jeg til Holstebronx til min gammle kollega Lene - altså vi var en gang kollegaer...hun er ikke gammal. Hun er meget kreativ, men ikke ved maskine eller pinde - derfor skal hun have et patch-work tørklæde. Efter tæppeprojektet er jeg fuld af selvtillid hvad patch-work angår. Og det er også gået meget godt. Der mangler bare lige en kant...Og så kommer der billede - forhåbentlig på modellerne!
God weekend til alle i blog-land!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!