Sider

onsdag den 4. april 2012

Første kreation.... fra tøsen

Ja, den nye maskine snurrede jo det meste af dagen i går... og første projekt er færdigt...
Der er ingen der kan tage billeder af mig i nederdelen... men jeg har en gine... som dog er NOGET mindre end mig, så den sidder altså ikke top godt på den... men den sidder virkelig godt på mig... måske finder jeg nogen der kan forevige den på mig snart...
men altså... nederdel i eget Mads Nørgård inspirerede mønster, nøddebrunt bredriflet fløjl fra Stof'n'stuff... og dejlige turkiseblå tittebånd... jeg er vild med den!! Ved jeg kommer til at slide den op.





Den er kortere end Mads' modeller... men det er altså tid til at vise skankerne, har jeg bestemt... selv om det er frost om natten er foråret lige om hjørnet...

God påske
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!