Sider

tirsdag den 24. april 2012

STILHED::: før stormen...

Der stille på bloggen ... mit hoved bliver brugt et andet sted...
Jeg skriver opgave til seminariet... Jo altså... efter at have været ansat som lærer i snart 7 år skal jeg denne sommer have et uddannelsesstykkepapir i hånden... som viser hvad jeg kan i det klasserum...
så der arbejdes...
i aften skal der dog også syes...
hvis jeg kommer op af sofaen...
men snart... kære blogland... meget snart.... skal der ske noget... følg med... jeg er med i noget FRYGTELIG spændende...

3 kommentarer:

  1. Mange jern i ilden kan sagtens føre til noget godt ;-) Glæder mig til at se dig tirsdag - du kommer da ikk´? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig ses vi!! Jeg glæder mig
      Stine

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!