Sider

lørdag den 14. juli 2012

En elefant kom marcherende...

Kristina fra min mødregruppe bad mig for snart lang tid siden om at strikke en lille trøje til Liva... eller Bibi, som storebror Zander kalder hende...
Og den skulle være rosa og brun... og egentlig med ugler... men de kom til at ligne monstre... så det blev med elefanter...
Det er første gang jeg har lavet en cardigan, som blev strikket rundt og derefter klippet op... angstprovokerende... og involverende min splinternye svigermor, Helle.... som heldigvis stod parat...og råd fra min egen mor... og det blev smadder flot!! Af første gang at være... og gav mig ideer til et projekt jeg skal lave i min ferie i næste uge...
Men altså er er billeder både af klipning og trøje... undskyld kvaliteten...
 Mærketråd og zigzag fra symaskinen, så maskerne ikke trævler...

 efter mange dybe vejrtrækninger er der klippet - og det gik så fint!
Så skal der bare samles masker op og laves rib...
 Så blev den færdig
 Elefanterne ligner så rimelig elefanter og ikke monstre
Og der er lyserøde stjerne som knapper...
Kristina blev glad og jeg er klar til at klippe mere strik...
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!