Sider

torsdag den 25. april 2013

Strik - matadorstyle

For snart lang tid siden så jeg matador. Det var et af de sidste afsnit. Det startede uden for Agnes Jensens hus. Det skal lige sige at jeg ELSKER Agnes Jensen. Sikke en kvinde!!
Nå, men uden for opgangen stod altså Aksel, Agnes søn. Og han havde den skønneste sweater på! Jeg har heldigvis en tv-dims, så jeg kan pause udsendelser... Jeg pausede straks og fandt ternet papir frem... Tegnede mønsteret af og så resten af et virkelig godt matadorafsnit.
Et par uger efter spurgte mon skønne veninde Sussie om jeg ville strikke en sweater til hendes dreng Emil. Det ville jeg gerne!!!
Og det blev altså en Aksel-sweater, matador-style. Den var sjov at strikke og jeg synes selv den blev vældig flot! Selv om modellen surmuler lidt. Prikken over i'et blev de skønne retro læder knapper. Farverne er ikke lige som Aksels... Men efter mit og Sussies hoved...












Hvad synes i? Skulle man lave et par stykker af de her til Smuksak når det blev efterår? Den ville koste omkring 450kr... Ville du købe den?
Hvis du ikke kan vente til efteråret, kan du også købe sweateren nu, bare send mig en mail... 450kr + Porto
God bededagsferie
Solhilsner
Stine
- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot!!!!
    Klart en Smuksak-sag, strik løs, måske Peter også skulle bestille én :-)

    SvarSlet
  2. Kan godt huske du snakkede om matador mønstret til blogtræffet. Hvor er den blevet skøn, og syntes prisen er mere en fair, måske for lidt - der ligger da en del arbejde i sådan en trøje. :-) Kunne faktisk godt finde på at bruge de farvekombinationer til både piger og drenge.

    Kh Maja

    SvarSlet
  3. Hold da op den er blevet lækker Stine.... Den ønsker vi os i str. L

    SvarSlet
  4. Hold nu K*** hvor er den fed Stine! Ja da - den skal du strikke til Smuksak... (Jeg tør dog ikke udtale mig om forældre vil betale prisen.... ;) )

    SvarSlet
  5. Super flot - sjovt for selv om det er mange år siden, at jeg så Matador, så kunne jeg lige med det samme genkende trøjen (kunne dog ikke huske hvem af børnene, der havde den på)
    Kh Karen

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!