Sider

onsdag den 24. juli 2013

Jordbær, jordbær, jordbær!

Som jeg tidligere har skrevet så elsker jeg jordbær. Og min bonuspige Mia elsker kage. I forgårs forenede vi vores passioner, da mine forældre kom til middag og selv om flere ting gik galt undervejs, resulterede vores anstrengelser i disse kager:






Marengebunde(de lykkedes perfekt, og var Mias projekt), mascoponecreme(som blev for tynd, men smagte himmelsk), jordbær, som var næsten kvalmt søde og mørk chokolade, som fik for længe i microen, men stadig smagte lækkert. Nam nam de var gode i sommeraftenen....
Solhilsner
Stine
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ha ha - lyder som en dag i køkkenet for mig :) Her går det ofte galt, men alligevel med herligt spiseligt resultat ;)

    De ser TOP lækre ud :)

    Smil

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! Trods uheld smagte de super lækkert!!
    Sol

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!