Sider

torsdag den 20. marts 2014

Grunden til stilheden!

Ja, stille har der jo været. Der er to grunde. Dels har jeg været lammet af skræk... Lammet af skræk fordi jeg synes at alle bloggere er så meget bedre til det med billeder og alt det - og fordi jeg ikke har lyst til at ændre noget.
Og kan man så godt have en blog, men iPhone fotos, som ikke er redigerede? Jeg har bestemt mig for JA! Bloggen her er til det impulsive, det planlagte, det grimme, det smukke og det skal ikke fortænkes i billedredigering og tanker om kommaer! det er MIT fri rum, og ikke en dansk opgave! Det har taget mig lidt tid at nå frem til denne erkendelse - og nu håber jeg der kommer mange flere blog indlæg. For jeg elsker at blogge og jeg elsker blogland, som bare har givet mig så meget. Så altså: Sæt igang, Stine. Ikke glemme blog land. Og I skal ikke være i tvivl om at jeg stadig læser med... For DET har jeg gjort hele tiden.

Den anden grund er at jeg er sprunget ud som selvstændig. Der har altid været et iværksættergen der bankede på, og nu er det nu. Jeg har åbnet mit eget firma, hvor jeg tilbyder stress-håndtering og Mindfulness og det føles rigtig godt, selv om jeg ikke har nogen kunder endnu. Jeg har fået 12 ugers iværksætterkursus af Viborg kommune (mange tak!) og nu arbejder på fuld kraft på at få MaveKompasset op at stå. Hjemmesiden skulle gerne være færdig lige om lidt. Og jeg er igang med at lave materiale til min (forhåbentlig mange) kunder. Det er spændende og jeg elsker at arbejde med mit eget. Selv om det også er hårdt. Heldigvis sparer jeg rigtig meget med min dejlige veninde, som også er på vej til at springe. Og hvis nogen af jer går i iværksættertanker, kan jeg kun tilskynde jer til at lave et fællesskab med andre, som også vil den vej! Jeg kunne ikke undværer sparringen.
Nå, men det er altså det jeg får tiden til at gå med.
Men dagen for denne iværksætter er slut og jeg vil nå at nyde solen lidt, inden jeg skal arbejde igen i aften - jeg skal på kursus i PR og marketing... det kan jeg nok få brug for.
Håber I stadig læser med derude!
Solhilnser
Stine

4 kommentarer:

  1. Du har ret Stine, at blogge behøver ikke at være perfekt. Det er jo ikke alle der er uddannet grafiker.
    Du er modig, at du sådan tør springe ud som iværksætte. Hatten af for det.

    SvarSlet
  2. Kæft hvor er du sej.....!
    Tillykke med din nye titel. Jeg bruger udelukkende iPhone billeder på min blog... Det virker for mig :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det! Du er mega sej sådan at tage springet :-) Alle mine billeder bliver også taget med Iphone, og mener bestemt der også er plads til bloggere som "os" :-) Jeg elsker at kigge med hos dem der sætter det super flot op, men det er lagt fra det alene der gør en blog interessant :-) Glæder mig til flere indlæg :-)
    mvh
    Karin

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer! Og godt der er andre end mig, der iPhone blogger! Tak fordi I stadig er derude!!

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!