Sider

onsdag den 2. juli 2014

Boys Month 2014

Åh, hvor jeg elsker når nogen i blogland tager teten og laver noget ekstraordinært, som mange får glæde af!
Sådan en er Christine. Igen i år laver hun Boys Month. Det er et kæmpe arbejde for hende. Hun samler og deler både kreative ting til og af drenge. Og man kommer ud af juli med hovedet fuld af inspiration og skønne ideer.

Boys month er naturligvis skøn, fordi der findes så mange skønne ting man kan gøre ved pigers tøj, og mange prints og ideer som er lidt mere feminine.
Derfor er ideen med at sætte fokus på alle de skønne ting man kan gøre til drenge bare super god. Og jeg elsker at være med!!

Jeg håber at nå en masse skønne drenge ting. Jeg har masser af ideer. Og den første skal være en superhelte t-shirt... og gerne nogen bukser og shorts...

Følg med i Christines skønne måned - hos frkturkis.blogspot.dk og her på bloggen. Der er så mange fine indlæg. Også hvis du bare kender en lille dreng!

Solhilsner Stine

1 kommentar:

  1. Dejlig ide -jeg holder øje med jeres sider -kender flere små og større drenge

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!