Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Retrokjole #1

Har været meget inspirereret af bloglands skønne syersker - og ville igang med noget til mig selv. Så for ca. 1 måned siden blev jeg færdig med denne sag:



Den er syet i det blødeste denim - og jeg er helt vild med farven. For snart lang tid siden vandt jeg Liberty stof i en give Away - og det blev altså til lommer! Jeg startede egentlig med et gammelt Onion mønster, men har efterhånden lavet så meget om på det, at jeg kalder det mit eget...

Jeg har allerede brugt kjolen mange gange...Og har også allerede syet en i grøn...som I får billeder af i morgen...Og den er fed...hint: grøn/orange...
Og jeg glæder mig faktisk også til at vise jer den skønne chokoladebrune sag i samme mønster, som jeg har kreeret til min smukke veninde Sussie - hun skal have kjolen i morgen, så mon ikke jeg får lov at tage billeder af hende??
Hvis du må have sådan en kjole - så kommenter - så finder vi ud af noget!
God dag i blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!