Sider

fredag den 25. november 2011

et valg... hvad synes du?

Nederdels-projektet har måttet vige pladsen i dag. I dag...idag har jeg taget første skridt på vej til at finde ud af hvem man kan være når man er Stine, 34 somre, alene mor og single...Dan skal flytte 1. dec - og det betyder at jeg for første gang i mit liv skal indrette et sted som mit... kun mit...
Derfor er jeg startet med at betrække vore træstole som har haft hynder på i 10 år... men jeg har altid haft lyst til at betrække sæderne...
Nu er det bare hvor vidt jeg vover at gå.
Jeg har betrukket en med helt almindelig mørkeblå denim
Undskyld den elendige billedkvalitet - det er mørkt, jeg har ringe belysning og en dårlig blitz...
Eller om jeg skal vove lidt mere go springe ud i patchwork-stole-sæder:
Stofferne er alle fra Ikea, undtagen denim - som er fra min lokale stofpusher...

Hvad synes du - bliver det her for meget??
God weekend i blogland

3 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med patchwork stoffet - det sparker r## - håber du kommer okay gennem perioden og den store omvæltning
    Knus fra Karen

    SvarSlet
  2. Det blev også den der vandt! Tak for tankerne til mig...Det går faktisk ok!

    SvarSlet
  3. Tillykke Stine - du er en af vinderne i min gaveregns give-away og den næste i rækken til at vælge en præmie fra listen. Så kig forbi bloggen, vælg din præmie og send mig en mail :)
    Kh Line

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!