Sider

torsdag den 10. november 2011

Stilhed før stormen!

Ja, der er lige lidt stille i disse dage - for jeg knokler. Dels skal jeg afleverer opgaver på seminariet...og dels punkler jeg med det kreative. Jeg tænkte at det nu var på tide at jeg forsøgte mig med at lave mine egne mønstre. Jeg ender jo altid med at lave noget om når jeg køber et, så hvorfor ikke bare lave mit helt eget. Det viste sig at jeg måske ikke var helt klar til det. Jeg tænkte jeg ville begynde med noget simpelt - en nederdel. Desværre viste det sig at jeg trods mage målinger havde lavet den ALT for lille - og jeg kunne simpelt hen efter denne oplevelse ikke finde gnist til at sy den færdig...hvis du er total petit og godt kan lide grøn kan du jo lige skrive... måske skal den være til dig?? Så prøvede jeg igen - denne gang blev sagen for stram - har åbenbart meget store lår og mås...men nu giver jeg det altså lige en pause!! Jeg har brug for succes, da der nu ligger 2 halvfærdige nederdele i lækkert grøn twill med lilla tittebånd på mit bord....ØV, nu køber jeg et mønster og retter til som jeg plejer. ØV! Bliver vel dygtigere på et tidspunkt??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!