Sider

onsdag den 23. januar 2013

Hjælp til coverstich...

Jeg købte i oktober en fin maskine af Line:



Jeg har først fået gang i den nu... Har kun syet en enkelt overlock- søm...
Så stress..
Men nu er jeg klar til at sy lidt mere... Og jeg vil gerne prøve de der coverstich...
Men selv om jeg læser vejledningen... MANGE gange så kan jeg ikke løse dette problem:
På forsiden ser det fint ud:



Men bagsiden er så frygtelig og holder ret ringe...



I brugsanvisningen står der ikke noget om dette problem... Kun at jeg kan ændre på trådspændingen på de to tråde i nålen... Men det hjælper ikke- 17 forsøg og dette er det bedste...
Er der mon noget jeg misforstår??
Kan nogen i blogland hjælpe mig??
Frustrede solhilsner
Stine
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke hjælpe.. Men det er bare så ØV ØV når det driller.. Håber du får det løst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, det håber jeg altså også... man mister helt lysten til at være kreativ...
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  2. Hej Stine
    Jeg havde en maskine, som også var eminent til at lave for løse sting bagpå uanset, hvor meget jeg stillede på trådspændingen.
    Men et besøg i en symaskineforretning, og en rensning af symaskinen senere var problemet løst.
    Kh
    Ketty

    SvarSlet
  3. Hvis du kommer i bil på lørdag, så smid den lige ind på bagsædet - så vil jeg gerne prøve at hjælpe :)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!