Sider

onsdag den 9. januar 2013

Liv i huset

Som de faste læsere måske har opfattet er jeg jo i november flyttet ind hos min kæreste... På landet...
Jeg savner ikke at bo i lejlighed. Da jeg flyttede i hus for 3 år siden var det meningen det skulle have varet længere end de 2 år jeg fik liv at bo der... Opholdet i lejlighed var jo ok... Men jeg savnede virkelig min have.
Og jeg glæder mig til at rode i jorden når det bliver lidt lunere... Kæresten er ved at anlægge et stykke jord, som skal være min køkkenhave og jeg ved at planlægge hvad der skal være...
Men mens det endnu er mørkt og køligt, planter jeg inden for!
Liv i huset... Ja hver anden uge er her 5 børn... Så liver her masser af... Men nu er her også plante liv: krydderurter i køkken vindueskarmen:



Helt nyplantede hænger min salvie,



min persille,



min rosmarin



og min basilikum



stadig lidt ned hovedet, men kender jeg dem ret, skal de nok i løbet af et par dage hjælpe mig dejligt krydret i køkkenet...
Kan I ane flytterodet i baggrunden?
Jeg glæder mig til at vise her resten af huset og den nye tilbygning som snart bliver beboelig.
Solhilsner
Stine
- Postes using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Dejlig at læse med på din blog Stine, og læse du har det dejligt på landet.

    SvarSlet
  2. Hej Stine :)

    Dejligt at du er kommet i hus igen :)

    Jeg skulle måske også vise hvordan jeg bor nu. Hmm det kan jeg jo tænke lidt over :)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!