Sider

lørdag den 26. oktober 2013

Voksen Sputniksweater til salg - don't miss this once in a lifetime oppotunety!!!

Jeg har strikket sweatre! Min mors gode ven Peter ønskede sig nemlig en puck maxi sweater. Og det skulle han da have!! Derfor blev der strikket lidt forskellig. Dette var lidt for tynd til ham - han ville have en bamsesweater - der for er den nu til salg.
Rundt om maven er den 95 cm og ærmerne er 57 cm fra håndled til armhule. Fra armhule til nederste kant er den 52 cm
Den er til en høj slank en- nok en mand, tror jeg... Men ellers en høj og slank kvinde. Den er i dejlig uld garn, der kan maskinvaskes på uldprogram. Det er en sweater for livet.
Den er lidt tykkere end en sømandssweater fra Nørgård, og lidt tyndere end en islænder...
Og jeg sælger den til den utrolige pris af blot 900 kr. Der er garn for 400 og mange timers arbejde...
Jeg håber der er nogen der kan glædes over den - eller kender nogen de vil glæde med den.

Her er det måske på sin plads at minde om at jeg strikker sweatre efter mål og mønster ønsker...

Skriv en besked, hvis den skal være din. Porto betaler jeg!
Solhilsner
Stine

3 kommentarer:

  1. Lækker strik fra din side.

    SvarSlet
  2. Den er virkelig flot. Jeg tror faktisk den ville passe mig ret fint. Jeg vil lige tænke lidt over det.
    Jeg er det man kalder nybegynder i strik og jeg er igang med at strikke en sweater med stjerner, men puha, jeg synes det er blevet en klods om benet og ikke en glæde at strikke den.
    Hvilke farver er den. Det er lidt svært at se det på billedet. Råhvid og grå/sort?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv at det ikke er en glæde at strikke din sweater... det skulle det jo gerne være... Måske skulle du være med mig på kreadag en gang - min strikkeglæde kom først rigtig da jeg strikke en masse med garvede strikkere, der kunne hjælpe når det gik lidt i hårdknude... Måske skulle du lade den ligge ind i mellem, og strikke noget du synes er sjovt? Det gør jeg tit ved større projekter...
      Sweateren er råhvid og brun - helt klassisk...
      Solhilsner
      Stine

      Slet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!