Sider

onsdag den 13. november 2013

Endnu en gang har jeg brug for hjælp... webshops...

Kære Blognetværk!
Jeg vil frygtelig gerne høre jeres erfaringer med webshops... hvilke bruger I, hvilke fungerer, og hvor meget sælger I?
Jeg er nemlig ved at friske Soul Shines web-shop lidt op... Den er her, men vi vil gerne have den promoveret bedre... Og naturligvis gøre den til en god forretning...
Jeg kender lidt til Amino - vil gerne høre mere
Jeg har naturligvis hørt om ETSY - nogen erfaringer der??
Og så kender jeg en der bruger OpenBizBox... nogen der kender mere til det?
Og hvis I kender eller bruger andet - så skriv endelig!!
Så kære blognetværk... Del jeres erfaringer... Jeg vil sætte så stor pris på det, og I støtter jo en fantastisk sag, som I kan læse mere om her på soul shines blog .

Håber Virkelig I vil dele
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!