Sider

torsdag den 28. november 2013

En fejl - og kom nu netværk!!

Kære blogland!
Dette indlæg handler om to ting... Dels er der sket en fejl. I her skrev jeg om en give away.
DET ER IKKE MIN EGEN!!!
DET ER EN REKLAME...
Tak for den søde interesse, jeg beder jeg om at rette den rette sted hen... Og det er jo på Soul Shines blog.


Mulgiheden for at slå to fluer med et smæk uden at sætte noget til selv findes lige Når du trykker på dette link!!
Det eneste du skal gøre for både at støtte en god sag OG være med i lodtrækningen om et gavekort på 200,- til vintage lækkerier er at melde dig som fast læser og lægge en kommentar... Du ved ikke hvor glad vi bliver for det!

Håber rigtig mange af jeg vil hjælpe os...

Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!