Sider

mandag den 5. maj 2014

Den anden kjole

Jeg går faktisk næsten ikke i andet end mine egen kjoler for tiden. Jeg er blevet gal på cowboy bukser fordi de får mig til at føle mig tykkere end jeg reelt er. Og det er faktisk ikke meningen. Og derfor er jeg bare gået all in på kjoler. Jeg føler mig feminin og mere afslappet. Og det er altså bare det vigtigste ikke?
Denne kjole er af samme mønster som denne. Jeg ændre hele tiden ting ved mønstret - lidt smallere talje, lidt længere, andre ærmer osv. Kjolen i dette indlæg var den aller første jeg syede i denne omgang. Den er lidt brede end skykjolen... men også rigtig skøn. Jeg har haft stoffet liggende længe, men nu kom der altså endlig lidt handling bag!
Og dagen i fredags var god til billeder - så du får lige lidt spam!






Det er altså bare en kjole man lige kan slynge over hovedet og så føles sig godt tilpas. Og jeg er slet ikke færdig med den - der er så mange ideer tilbage som man kan gøre, fordi mønstret er så enkelt!
Dejligt stof - se lige de små stjerne.
God dag i blogland!
Solhilsner
Stine (som håber at der kommer mere sol i maj end der er i dag... puha det er koldt!)

4 kommentarer:

  1. Åhh hvor er den fin. Jeg vil også have en job hvor jeg kan gå i kjoler...

    SvarSlet
  2. Og lige netop af den grund (eller DE grunde) går jeg også kun i kjole! :-) Cowboybukser, de er bare ikke behagelige. Super skøn kjole - og du ser brandgodt ud i den!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Ejjj, hvor jeg kender det med de jeans, især de dage hvor selvværdet ikke er det højeste, der er de rigtig belastende at have på. Den her kjole er også super fin og den sidder skønt på dig.

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!