Sider

mandag den 28. april 2014

Tilbage til kreativiteten

I mange indlæg er i blevet snydt for billeder og dejlig kreativitet. Det må I skisme undskylde!
Jeg skulle lige lærer at manøvrer rundt i mit nye liv... altså som selvstændig og finde ud af hvor hvad hørte til. Det skal jeg faktisk altid når noget i mit liv virkelig ændre sig...

Nå, men nu er jeg vist klar igen.
Faktisk har jeg været ret kreativ på det sidste... mon ikke det var på tide, at I fik lov at se noget af det?
Hvis du følger mig på Instagram, har du nok set noget af det... men altså - derfor kan jeg vel godt lige vise det her på bloggen også?










Som I kan se er jeg ret glad for den. Og den er endnu bedre uden strømpebukser, lige som de fleste andre kjoler... Jeg var ellers meget i tvivl om hvorvidt den var for pink, om man kunne have sådan en kjole her midt i 30'erne, om jeg ville få den brugt (det får jeg!!!), om jeg kunne have gule kanter og så videre... så egentlig var jeg ret meget i tvivl. Det er jeg ikke længere. Jeg er mega glad for kjolen og klar til at springe ud i alle mulige skøre og skønne kjoler. Og bare vild med snittet. Jeg har faktisk allerede syet 5 kjoler de sidste par uger i dette mønster - det her er en af dem. Og jeg skal nok lige se om jeg ikke kan få vist de andre... mens de både er tørre og rene, for jeg går næsten ikke i andet, undtagen i dag, hvor sommerkjolerne er blevet luftet.
Og jeg har gang i andre fantastiske projekter... som jeg glæder mig til at vise jer.
Håber der stadig er nogen kreative der læser med derude...
Solhilsner
Stine

8 kommentarer:

  1. Dejligt at høre, at alt er vel.
    Hvor ser du bare lækker ud! :-) Især de sidste billeder er jeg vild med;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså bare fin og det er modellen også :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Du ser FANTASTISK ud!!! Den er så fed den kjole og jeg bruger altså også IG billederne på bloggen, man behøver jo ikke gøre det mere besværligt for sig selv :)

    SvarSlet
  5. Wauw, hvor er den også bare så god til dig. Den fremhæver virkelig din krop på en flot og kvindelig måde. forstår godt du er glad for kjolen og kroppen. Glæder mig til at se de andre 4 kjoler :-)

    SvarSlet
  6. Du ved jo at jeg er vild med den! Hold nu op hvor er du sprød i den kjole.Sådan en krop vil jeg også have;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina! Det er virkelig guf for selvtilliden!!

      Slet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!