Sider

fredag den 11. april 2014

Om at få lige det man beder om

Sidst jeg skrev, var jeg på nippet til at opgive. Opgive drømmen. Fordi jeg sad fast!
Og jeg håbede på er mirakel.

Nogen gange skal man stille spørgsmålet højt, før universet kan svarer på det - kender su det? At når du definerer dine mål højt eller siger dem til nogen andre, så har du lettere ved at nå dem?
Jeg tror ikke kun det er fordi vi selv er mere opsatte på at nå dem, for ikke at tabe ansigt, når vi nu har sagt at det er det vi vil.
Jeg tror universet hører os. Jeg tror der er magter der kan hjælpe os, hvis vi beder om det. Måske er det en udefra kommende magt, måske indstiller vi os selv, som fint følende magneter til at får det vi nu ved at vi ønsker os.

Sidste uge snakkede jeg længe med min dejlige Bamse om, hvad det var der stod mellem mig og succes med det her firma værk. Naturligvis var der en masse praktisk med økonomi og dagpenge og den slags. Men først og fremmest handlede det om at jeg godt vidste hvad jeg ville sælge og hvordan det skulle være, jeg vidste endda også til hvem. Men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle fortælle dem det... Og det var hele problemet. Så jeg sagde højt - tak for det -"Jeg ville ønske jeg kendte nogen der kunne fortælle mig hvordan jeg kommer i kontakt med de her mennesker og som kunne fortælle mig hvordan jeg skulle gå til dem (e-mail, telefon, personligt fremmøde...)"
Og vupti... samme aften, til kursus i Viborg Erhvervsforening.... Der stod Lise-Lotte. Og hun kunne lige præcis det. Udover en masse andre vigtige ting hun lærte mig den aften, så kunne hun også det. Og jeg har møde med hende lige om lidt! Så fedt! Jeg glæder mig til at blive klogere. Jeg er ikke god til at stå i stampe. Der skal helst være flow i tingene!
Jeg er spændt på at møde hende. Og få rygsækken fuld af gode råd.
God weekend og påske til blogland
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!