Sider

mandag den 12. december 2011

Århus tur og stoffer!!

I dag var en stor dag - og som den skred frem blev den endnu større!
Først og fremmest har min skønne veninde Annemarie sovet her i nat. Jeg tror hun følte hun skulle passe lidt på mig...Rigtig dejligt - julemiddag, snak, kram og måske en lille bitte cigaret...
Og i dag stod den så på julegaveshopping i Århus - og jeg er næsten færdig. Men inden det gik løs med plan, huskeliste og dankort skulle jeg forbi Line med de strikkede kugler. Jeg var glad for at kunne aflevere kuglerne selv. Det var skægt at møde en "bloglands veninde" ansigt til ansigt. Og sikke et skønt retro sted Line bor...Og så fik jeg også præmien fra Lines gaveregns-give-away med hjem:







 Jeg havde ønsket mig grønt og brunt retrostof, jeg skal til at lave et patchwork sengetæppe - og sikke nogen lækre ting jeg fik med hjem. Jeg er helt vild med det alt sammen, men dog særligt det brune med æblerne...
Og oven i hatten fik jeg disse skønne knapper - jeg ved endnu ikke hvad de skal bruges til - har du mon et godt forslag?
Og Line fik sine julekugler, som vist skal pynte i et vindue - jeg håber hun bliver rigtig glad for dem.
Så gik der gaveshopping i den - og jeg nåede også at besøge Frk. Turkis på julemarkedet i Ridehuset. Der var rigtig mange fine ting, og jeg kunne have brugt MEGET mere tid der...Frk. Turkis' stand var rigtig flot og fyldt med skønne retrostoffer og patchwork! Jeg købte dette:
Jeg synes ideen med mønstervægte er så sød - og disse er så skønne - og jeg glæder mig til at pryde min noget besynderlige frisure (igang med at vokse langt-hår) med den fine hårbøjle!

Vel hjemme er jeg blevet færdig med en lille trøje til Karl - strikket af rester - men i de skønneste farver og garn fra Fur...:


Jeg synes det er så frisk med et gult pust i drengegarderoben...
Og jeg undskylder (som alle andre i blogland) for billedkvaliteten - det er jo ikke til at tage et ordentligt billed...

Men som en ekstra lille bonus er der i dag nogen der har købt vores hus. Og det betyder at jeg skal flytte for mig selv om 1½ måned (hvis de ikke fortryder inden på tirsdag) De skrev under i dag - og det var startskudet til at jeg skal finde lejlighed. Jeg har fundet en rigtig fin bohemeagtig lejlighed ikke langt fra hvor vi bor nu...som jeg skal se igen i morgen... Så krydsfingre, i skønne kvinder i Blogland - jeg glæder mig til ikke at være bundet af fælles økonomi mere...til at komme videre.
Endelig en virkelig god dag - det trængte jeg til!

Nu har jeg netop syet bukser til Karl, mens jeg medlurede på film om Coco Channel...virkelig god dag!

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønt stof! Jeg håber, at du bliver glad for hårbøjlen - det er i hvert fald nohle skønne orange farver :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at høre, at du har haft en rigtig dejlig dag :)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!