Sider

torsdag den 26. maj 2011

Havfrue med det hele!

Ja, sidste skoledag nærmer sig jo med hastige skridt - og jeg elsker udklædning! Det er så skægt at blive en helt anden for nogen timer. De sidste år rummer bl.a. pirat (elsker C. Jack Sparrow), selvopfundet super heltinde (teaching girl), spøgelse og engel. Men i år giver jeg den max gas. i år vil jeg være en havfrue - med hale og hår og det hele! Og så er symaskinen sat i gear med verdens mest syntetiske stof. det ligner fiske skæl...Og det giver jo ganske udemærket mening i denne sammenhæng. Jeg tror det er ret ubehageligt at have på og tror at nederdel med hale og vest må gøre det. Havde egentlig tænkt top også - men tror det bliver for klamt. Der kommer billeder i aften, når skudet er færdigt - og manden er hjemme til at fotograferer mig som yndighed...(:-))
God dag til alle i blogland

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende! Glæder mig til at se dig som en anden Ariel ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!