Sider

fredag den 13. maj 2011

Øv!!

Blogger har jo været nede...og det betyder (ud over ærgelse og frustrations) at nogen af jeres kommentarer (som jeg virkelig værdsætter) er blevet slettet...
Hvis du har kommenteret inden for de sidste par døgn, så skriv venligst igen... Måske nåede jeg ikke at se hvad du sagde til mig??

Er for øvrigt godt igang med hippi-bukser til Karl... det blev selvfølgelig ikke det allerede startede kjoleprojekt. Det er jo altid sjovere at gå igang med noget nyt, end noget der måske ikke gik helt godt sidst, men som ligger i skuffen/kassen...og venter på at man virkelig hjælper det videre...

Men midt i aftenens sy projekt besluttede min elskede overlocker sig til at dø... eller i hvert fald blive syg... Så den må til symaskinelægen i morgen! Den kan jeg simpelthen ikke undvære...

God weekend til alle i blogland

2 kommentarer:

  1. Hej veninde

    Sikke en dejlig blog, tillykke med den - jeg er hermed noteret som fast læser og glæder mig til også at dele erfaringer og inspiration her i cyberspace!!!

    Kys og kram fra Karin

    SvarSlet
  2. Tak for det, søde!! Håber du finder inspiration her...

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!