Sider

onsdag den 18. maj 2011

MEN,MEN,MEN

Så blev jeg naturligvis sur!! Mine fine busker passede ikke den lille filur...og så må han jo have nogen andre. Derfor blev disse mælkedrengestribede hastigt kørt gennem maskinen. De er næsten færdige, mangler blot en lille hval bagpå:
Tjek lige lommerne - øver mig på det der med kantbånd i øjeblikket:

Og de passer... og mangler som sagt kun en lille lyseblå hval på bagsiden.
Derudover er jeg endelig blevet færdig med Teitur, den lille vest! Og selv om det tog lidt tid at justerer halsudskæringen (Karl har et utrolig stort hoved) så er den nu klar - og jeg synes den er blevet rigtig sød. Glæder mig til at få den vasket, så maskerne lige falder lidt på plads...

Og satte straks en mere på pindene i lidt mere utraditionelle farver (lysegrøn med klart blåt mønster...)
Skal altså helst have noget strikketøj på pindene - ellers bliver jeg lidt rasktløs...

God aften til alle i blogland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!