Sider

torsdag den 20. juni 2013

FRI

Jep! Skoldkoppen røg i børnehave... Godt for ham og godt for mig! Så nu er dagen min i flere timer! Noget af det der har ændret sig ved at jeg er syg, er at jeg har brug for pauser! Jeg har brug for at der bliver stille en gang i mellem, så jeg kan tanke energi... Og det er altså ikke nemt med en syg dreng på 3,5 om benene... Men nu er dagen min... Måske skal jeg sove, måske se tv, måske være kreativ... Det er ikke til at vide...
Tak for de støttende ord i går. Rart at vide at man ikke er den eneste der kan blive lidt træt efter sygt barn en uge...
Solhilsner
Stine


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Godt han kom afsted. Der er bare ikke noget vigtigere i din situation end alenetid. Også selvom man bare sidder og stirre ud i luften :-) Håber du fandt ro i dagen og lavede lige det du havde lyst/overskud til.

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!