Sider

onsdag den 19. juni 2013

My favorite Combination

Jeg har før skrevet om min passsion for lun frokost. Dagens ret er en af mine aller ynglings retter. Jeg har dog ikke selv fundet på denne lille himmerigsmundfuld. Den har jeg tyvstjålet fra Hugh Fernley-Whittingstall - Kokken fra River Cottage - som jeg er stor fan af...
Retten, som ikke ser særlig godt ud, men som smager, mætter og nærer er:
Blødkogte ær, hvis blommer fungerer som sovs. Let blancheret broccoli, som svitses på panden med chorizo i stykker - så lækker paprika olie laver namnam uden på broccolien...
Mhhh - dejlig ret, som ofte serveres her på matriklen, og som er dagens frokost i dag.
Hvad er din ynglings frokost?
Solhilsner
Stine

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud - jeg er også stor fan af Hugh og River Cottage, og en af bøgerne skal indkøbes i sommerferien, og så skal der laves mad :-)

    Yndlingsfrokost - det må være Cesar Salat, uden tvivl - velbekomme

    SvarSlet
  2. Cesar salad... Også en guf-ret! Jeg fik Hugh's bog i mandel gave... Den der hedder "hverdagsmad" og den er så hyggelig.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Det lyder lækkert ...kom bare forbi Elme Alle med en portion

    SvarSlet
  5. Uhm :) det må helt sikkert prøves ;)

    Her er favoritten ret simpel - mørkt rugbrød med store mængder tun og mayonnaise og peber, med tomater i både sammen med hytteost som tilbehør - tror jeg kunne spise det hver dag :)))

    Smil

    SvarSlet
  6. Har aldrig forestillet mig hytteost og tun- men det lyder knageme lækkert!

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!