Sider

fredag den 28. juni 2013

Ode til min skønne kæreste

Ind i mellem skal man bare skrive når man bliver glad. Så her er en lille hyldest til min dejlige kæreste, Bamsebjørn Lasse...
Ikke nik med at han holder om mig, lytter til mig, og er der for mig når jeg er trist. Han griner og danser og synger med mig når jeg er glad. Han drømmer med mig i skumningen og holder mig tæt i natten. Når jeg er nede beskytter han mig og overtager alt i husholdning og hjem- med 5 børn, uden at fortrækker en mine eller bebrejde mig. Han passer mig og gør alt for at jeg skal gå det bedre.
Men samtidig begærer han mig, fortæller mig at jeg er smuk og dejlig. Prøver at opfylde mine drømme. Skubber mig ud af døren til strikkeklub og veninde besøg og hører om alle mine skøre ideer og vilde planer.
Og som alt det ikke var nok, som om alt dette ikke fik mig til at elske ham, så havde han i går disse smukke roser med hjem til mig!



Hvor er jeg dog en heldig lille trold!!
God weekend
Solhilsner
Stine


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det er så godt nogle gange at stoppe op og betragte sit liv og alt det skønne det indeholder - især med sådan en fantastisk kæreste :) Tillykke med blomsterne og tillykke til jer begge, for at velsigne hinandens liv :)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!