Sider

torsdag den 27. juni 2013

Smugkig

Nej denne gang er smugkigget ikke til strikketøjet... Det er til sytøjet! Jeg syr til mig selv... Af disse dejlige retro-stoffer... Eller faktisk vintage-stoffer, for de er vist begge fra det brune årti...






Og bare rolig- det er to forskellige ting jeg syr!!
Glæder mig til at have dem på... Og vise dem frem.
Men lige nu klipper jeg mønster ved køkkenbordet mens jeg danser og synger til 70'er hits på sky fm... Det skulle du prøve!!
Solhilsner
Stine



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det ser vildt spændende ud - glæder mig til at se flere billeder, og de færdige resultater :-)

    Springer lige 70'er hits og stofklipning over i dag, selv om det lyder fristende

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!