Sider

torsdag den 19. september 2013

Har snart brug for en kreadag med kompetente syerske... eller hjælp her på bloggen??

Efter at have syet utrolig mange pludderbukser til Karl, synes jeg nu han er ved at blive lidt stor til dem. Jeg er igang med at konstruere et mønster med smallere ben, fladt forstykke og elastik bagpå, så det stadig er nemt at komme i buksen...
MEN!!
Hvad skal jeg dog gøre, når jeg gerne vil lave vinterbukser til Krudtuglen?? Hvordan laver jeg foer i bukser med elastik i taljen, og ingen elastik eller rib forneden? nogen der kender en god DIY, eller kan vise /forklarer mig hvordan???'
HJÆLP... kan simpelthen ikke regne ud hvordan alt skal vende...
Solhilsner
Stine

1 kommentar:

  1. Jeg vil gerne lave kreadag med dig søde Stine - du er velkommen her eller hvis du kan vente, kan vi ses når jeg alligevel skal over til V på et tidspunkt :-)

    Der er vist et par fine tutorials på bukser med for og princippet er jo det samme ligegyldigt, hvordan man laver taljen

    Bedste tanker herfra*

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!