Sider

onsdag den 4. september 2013

Prikket??

Jeg ikke gået så meget i prikker- elsker jo striber... Men de er jo ret irriterende at få til at passe når man syr..
Og den lokale stof pusher havde dette stof på bud til 20kr meteren... Perfekt til at eksperimentere mit eget kjolemønster. Jeg er lidt sippet med kjoler. Jeg vil helst have et ret enkelt snit, og så give den fuld skrue på detaljer, farver, kanter osv...









Den her kjole er laver efter en skøn genbrugskjole fra en luksus genbrugs i Bjerringbro. Den er fra småfolk, men i voksen str.. Jeg faldt straks for den!



Æblemønster og perfekt taljering, som nu er kopieret!
Ikke den sidste kjole til dette efterår!
Solhilsner
Stine
- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. hej søs
    De er rigtig flotte! kan de laves i str.2½ år?

    SvarSlet
  2. Åh, hvor fin.
    Jeg elsker jo prikket. Mon du vil fortælle hvor din lokale stofbutik har til huse?

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Det er i Bjerringbro... Men det var et sær tilbud i anledning af byens jubilæum...

    SvarSlet
  4. Jeg er dybt forelsket i den grønne. Kan man bestille.?

    SvarSlet
    Svar

    1. Det kan man! Nu er det jo en lidt ældre post- så jeg skal undersøge om man stadig kan få stoffet... er du interesseret?

      Slet
    2. Har først set dit svar her 1 år senere.! Er stadig meget interesseret, hvis det er muligt.

      Slet
  5. Det kan man! Nu er det jo en lidt ældre post- så jeg skal undersøge om man stadig kan få stoffet... er du interesseret?

    SvarSlet
  6. Hej Emma-Clara! Undskyld det sene svar. Du er altid velkommen! Skal jeg se om jeg kan finde stoffet eller noget lignende igen? Skriv evt. til mig på stinesegenmail@gmail.com - så kan det være jeg svarer lidt hurtigere...

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!