Sider

onsdag den 18. september 2013

TIL SALG

Ved godt jeg havde lovet jer et helt andet indlæg om kæreste weekend, og Food Festival og sådan. Men det vil ikke rigtig ud. Så nu får I det her i stedet for.
Ombygningen er næsten færdig, og det betyder oprydning. Vores ting kommer så småt på plads... efter kun 1 år i flytte rod. SKØNT!!
Derfor kommer der nok lidt ting til salg her på bloggen det næste stykke tid...

I har jo hørt om og set mit fine loppefund - lædertasken. Derfor sælges denne taske. Den er næsten ikke brugt, da jeg ikke rigtig kan finde ud af bruge tasker som ikke er enten rygsække eller skuldertasker. Og denne shopper er jo ikke rigtig nogen af delene. den var ret dyr... 1100, tror jeg. den ser ud som ny, er fra Pieces og kan blive din for blot 300 + porto. (undskyld den ringe billedkvalitet - det er mørkt og regnvejr)

Derudover har jeg tabt mig. Næsten 5 kilo, midt på maven... og er blevet strammet op af dejlig træning. Derfor er denne skønne Sputnik nederdel nu for stor til mig. Den er cognacfarvet med grønne kanter, str. 42, højtaljet og bare så lækker, at jeg overvejer at finde nyt stof og lave en mere, som passer til mine nye mål...
Den sælges for blot 100,- + porto

Håber der er nogen der har lyst til at overtage disse fine ting...
Skriv i kommentarfelt, eller på mail: stinesegenmail@gmail.com - det er først til mølle!!
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!