Sider

fredag den 22. maj 2015

Me-Made-May #20 og 21

Hold op den maj der, den flyver afsted. Jeg har det virkelig godt med at udfordre mig selv på tøjfronten i denne måned og tror at inspirationen vil række langt ind i de næste måneder...
I onsdags havde jeg dette outfit på:
 Nederdelen er den samme som d. 19, men man kan altså godt have en nederdel på to dage i streg efter min mening. Overdelen er ny og lavet på baggrund af Onion 2045, men nu som bluse. Jeg er ret vild med den enkle sort hvide til den røde nederdel, der er sådan lidt rockabilly over det for mig. Helt klart et outfit jeg får på igen.
I går, torsdag, havde jeg dette outfit på:
Nederdelen er en gammel sag. Jeg syede den for flere år siden, da jeg forsøgte at lave en kopi af en Mads Nørgaard nederdel - bare kort. Den er syet af et langt stykke fløjl, som er drejet, hvilket giver en ret fed effekt.. Og med blå tittebånd - dem er jeg blevet bedre til at sy på... men det var vist min 1. eller 2. forsøg. Jeg elsker farve kombinationen, hvilket nok er grunden til at den har overlevet så længe i mit skab. Blusen er helt ny, og syet i forgårs. Lyserød jersey med hvidt blomster tryk. Mønsteret er en Brontetop, som jeg er blevet ret glad for. Den har bare lidt flere detaljer end bare en t-shirt... Godt outfit, som jeg er meget glad for.

Hvad mon jeg skal have på i dag... en kjole... Ja... ,måske den nye... eller min ynglings grønne... Nå, veninde hygge venter i hvert fald i dag... og det glæder jeg mig til...
God weekend der ude.
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!