Sider

fredag den 3. august 2012

And the winner is

Denne tidlige morgen er der trukket lod i min give away om bukser fra Boys Month...
Jeg synes det har været skønt at kigge rundt på de mange skønne drenge blogs der er blevet præsenteret og blevet inspireret - og jeg er bestemt ikke færdig med at læse...
Min egen give away var nem at trække... kun 6 kvinder var nået forbi den... men de skal sandelig ikke snydes... der blev trukket lod på gammeldaws maner med sedler og skål....



AND THE WINNER IS TANJA... som ønskede sig bukserne i str. 86....
Tanja: send mig en mail på stinesegenmail@gmail.com med adresse... vil du have dem præcis som dem i indlægget eller er der noget der skal ændres??
Tak for dejlig Boys Month...
Solhilsner
Stine

1 kommentar:

  1. Hov da.. Har lige været optaget af sygdom og skolestart.. Sender dig straks en mail :D

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!