Sider

lørdag den 4. august 2012

Pude til en Prinsesse

Min kæreste har en pige på 6 år - Mette Marie... en prinsesse og nogen gange en hidsigprop... men meget interesseret i mine sy og strikkeprojekter - især hvis der falder noget af til hende...
Og det gjorde der denne gang... Denne Pude er bestilling fra hoffet: den skulle være lilla, rød og lyserød og til en prinsesse... Lidt nervøs... Har jo aldrig lavet rigtige tøse ting... Men den blev godtaget... Og jeg genopdagede lge patchwork... så jeg tror der kommer lidt mere af det...
 Synes godt om farverne... men bider mig altså i tungen over de to lilla stjerne felter, der kom til at ligge op af hinanden i farten...
 og den blev ikke lige i syningerne, fordi jeg tidligere var for sjusket når jeg klippede lapper - det sker ikke igen... det ser bare ikke fedt ud...
 og billederne er lidt ringe... for der var bare sol og skygge over det hele
 Ikke flere undskyldninger... Her er puden og den har boet hos prinsessen siden
Bagsiden er stjernestof.....
God dag til Blogland
Solhilsner
Stine

7 kommentarer:

  1. Hej,kom lige forbi din hyggelige blog og så din fine pude.Kan godt forstå prinsessen blev glad for den:0)
    vh.Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Håber du kigger forbi igen...
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  2. Den er rigtig flot! Og er det ikke sjovt at prøve noget helt nyt? Jeg kan i hvertfald godt lide at prøve noget...det er som om man bliver ekstra inspireret til at kreere.
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Især farveskiftet er jeg meget begejstret for!! Det bliver ikke sidste pude...
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  3. Hej Stine,
    Hvor er den fin ...!
    Har du ikke en mailadresse jeg må få, har nemlig lige et par spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at spørge dig om ;-)
    Kh Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo min mail er stinesegenmail@gmail.com - skriv endelig!!
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  4. Huiiii, det er da også fine farver.
    Måske kan en give away på min blog interessere dig (og prinsessen)?

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!