Sider

tirsdag den 7. august 2012

Min aller godeste t-shirt

Kender du den?? Den bedste t-shirt i din garderobe?? Måske (faktisk sandsynligvis) er den hverken pæn eller ny mere, men den er bare så god at krybe i... Den har måske fulgt dig længe, eller du ønskede dig den meget, eller farven er så fed, eller den sidder ganske særlig fint... I mit tilfælde er det alle de ovenstående... Men ak... min t-shit...min allergodeste af slagsen... er nu altså for slidt og hullet til at blive året nogen steder... andet end i den lukkede solgård i min mormors sommerhus... Så jeg har bestemt at give den en afskedssalut som tak for lang og glorværdig tjeneste...
Og lade den komme på bloggen som en sidste ære, inden jeg klipper den i strimler og strikker af den....
Så her er den... Min grønne t-shirt fra Nümph... med træ på maven og huller i siden:



Farvel til t-shirten... Goddag til alle jer i Blogland
Solhilsner
Stine

2 kommentarer:

  1. dejlig måde at genbrug på så mister du den ikke helt :)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med at strikke af den - den ser ud til at have gjort det godt:-) Jeg har selv t-shirts fra Nümph og jeg er SÅ glad for dem.
    Kh.h
    Christina

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!