Sider

onsdag den 29. august 2012

På stoffer

Åh åh... kom forleden til at gå ind i Stof og Stil i Tilst... det blev dyrt... Se bare hvad jeg fandt:
 Stjerne frotte til vinterkjole (ja til mig selv) måske også et par lune bukser til Kalle-Krudt
 Jersey med helikoptere til bluser til Karl
 Chokoladebrunt bævernylon til vinterjakke til Karl
 Mere jerset med biller til bluser til Karl
 Den vildeste næsten neon gule rib... som jeg ikke helt har bestemt hvad er til
 Gul velour til kjoler
 Mere kjole med orange bund og hvide stjerne - lækker velour
 lidt spændende duche orange velour til endnu flere kjoler...
Sikke en høst!!
Glæder mig til at få det i maskinen.... Og til at vise jer hvad det bliver til...

3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker stak stof. Glæder mig til at se hvad du får syet. God fornøjelse.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Så fik du da lige shoppet "lidt":-) Jeg er helt vild med det stjerne frotte - det bliver jeg vist nødt til at anskaffe mig noget af.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Jeg har helikopter-stoffet liggende i blå til Peter :-)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!