Sider

lørdag den 11. august 2012

Kopper fra vikingetiden

Tiden flyver jo altid... men for c. 14 dage siden var jeg til vikingemarked ved Moesgaard...
Det er en tradition min mor og jeg har haft i 20 år... min veninde er i mellemtiden begyndt at gå til viking... og det er idet hele taget bare hyggeligt at have en fast tradition, og gensyn med mange dejlige mennesker.
For nogle år siden købte min store dreng en kop, som desværre er gået i stykker...
Så jeg ville købe en ny til ham, hos den dejlige vikinge keramiker...
Koppens udformning gør den meget behagelig at holde ved, og jeg synes de er så smukke. Så jeg kom til at købe tre... ....

 Disse tre skønheder
 En til mor (ja, altså mig)
 En til Rasmus - i samme farve som den smadrede
Og en til kæresten...
Karl er lidt lille til denne størrelse kopper, men skal helt sikkert have en næste år... De holder godt på varmen og er i det hele taget skønne!!
God dag i blogland
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!