Sider

fredag den 16. januar 2015

Det der Me-Made-May

Jeg skrev jo forleden at jeg ville deltage i blog-eventet Me-Mad-May. Hvad er nu det, spøger du mon om? Og søde og dygtige Anna med bloggen Laralil spurgte om jeg ikke kunne linke til noget af begivenheden.
Altså jeg ved jo ikke alverden. Det har foregået et par år og for mig at se er det primært amerikanske bloggere der har deltaget. Det skal nu ikke forhindre mig!
Det handler ganske enkelt om at bære så mange hjemmelavede outfits i løbet af Maj som muligt. Nogen når mange, andre få.
Jeg synes det lyder som en skæg udfordring. Jeg går meget i mit hjemmesyede tøj alligevel og regner med at det skal blive endnu mere. Så derfor tænkte jeg at det kunne være skægt at deltage. Jeg ved jo ikke hvem der er med. Men kvinden bag er hende der har denne blog:
So Zo What do you know

Linket fører til sidste års opsamling. Der er ikke annonceret noget endnu, men der er lidt forventning på flere blogs, hvor jeg læser med. Her er nogen af dem der har været med de sidste par år, måske er de med igen?

Tilly and the buttons
Grainline Studios
Lladybird
Jennifer Lauren Vintage
coletterie
Lazy Seamstress

 Jeg håber flere af jer kunne have lyst til at lege med - og man må jo forberede sig lidt... ellers har man nok ikke til hele maj... Men jeg tænker at det bliver ganske sjovt og udfordrende at prøve sig selv af og følge andre...

Inspireret?
Stine

6 kommentarer:

  1. Tak! Og jep - jeg er inspireret:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det!

      Slet
  2. Det er da lige noget for mig Stine! Jeg skal vist være med til det, så jeg holder øje med bloggen:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, Christina! Dejligt du vil være med. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på!

      Slet
  3. Jeg er også stadig max inspireret men har også lige blogget om mine tanker og intentioner for 2015! Jeg har læst med hos Jane, Project Handmade og er nød til at forsøge mig med at gøre hende kunsten efter :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan da netop kombineres... Håber du vil være lidt med stadig væk!! Jeg elsker at se dine kreationer...
      Kh
      Stine

      Slet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!