Sider

onsdag den 28. januar 2015

Kjoler som ikke lige er blevet vist

På facebook er jeg med i en gruppe af kvinder (mest) som syr kjoler i strækstof. Det er rigtig hyggeligt at få inspiration af andre, og jeg viser også nogen gange mine egne.
Det er også der jeg er blevet inspireret til at bruge kjolemønstret Onion 2035. En skøn grundskabelon, som man kan lege rigtig meget med. Og det gør jeg så. Men de første kjoler jeg har lavet med mønstret  blev lavet i efteråret, hvor jeg ikke lige fik blogget om dem. Så her kommer et par stykker af dem. Begge er syet efter grundmønstret, men uden overskæring under brystet. De er også begge lavet i vinterjersey fra stof og stil, med restestof som ærmer...


Det er enkle hverdags kjoler, som jeg har på på arbejde. Vinterjerseyen er dejlig lun og formen passer mig rigtig godt. Jeg er begyndt at lege lidt med manchetter, kraver, lommer og trendser - men der kommer flere kjoler - jeg skal jo have masser til Me-Made-May


1 kommentar:

  1. Fedt når man finder sådan et mønster der bare kan bruges igen og igen. Den med stjernerne er jo bare toplækker.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!