Sider

tirsdag den 21. januar 2014

DET HEMMELIGE PROJEKT!!

Jeg lovede jo godt nok at det ville komme i fredags... men alting tager jo tid - også livet!

Men nu er det altså nu!! Det hemmelige projekt, som min veninde Karin og jeg har arbejdet på, er i luften! Vores lille barn, vores drøm....

Vi har startet en blog om vores fælles passion. Og det har absolut intet med syning eller strik at gøre. Næ nej!! Denne gang handler det om mad!! Om vores følelse i kroppen. Om at turde gå imod strømmen og mærke sig selv!!!

Og I skal naturligvis ind og se den!
Bloggen er et samarbejde mellem mig som skribent og computer nørd og Karin som skribent og professionsbachelor i Ernæring og Sundhed. Og bloggen handler hovedsageligt om LCHF (som jeg ved mange af jer allerede flirter med). Der kommer naturligvis opskrifter, men der udover kommer der også gode råd og vejledninger, samt artikler/indlæg om kroppen, kropsfunktioner og forklaringer på hvorfor LCHF måske kan virke for dig.
Hovedfilosofien gennem hele bloggen er "MÆRK EFTER". Hvad virker for dig og hvad duer for din krop, ud fra en ide om at hvis det virker i kroppen, giver det overskud til andre processer - f.eks. muskeldannelse, gode ideer og måske glæde? Dette er vores erfaring og ide grundlag - du kan jo læse med og se om du er enig??

Jeg håber rigtig mange af jer vil læse med: lige her !!!

Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!