Sider

torsdag den 23. januar 2014

Op på hesten igen - slanke indlæg #4

Så er jeg tilbage! Havde lige lavpunkt sidste uge, men når jeg nu havde bestemt mig til at komme igang med at løbe og det så bare var mørkt og koldt og vådt??
Men jeg er tilbage!! Og nu igang med både styrketræning og yoga! Hvem siger egentlig at man SKAL løbe. Det er da heldigvis mig der bestemmer. Og jeg hader altså at løbe... Og hvorfor så egentlig?? At gå ture er faktisk også motion!!
Faktisk er det en kæmpe befrielse at bestemme selv. Det er en træning jeg kører for øjeblikket!! At  stille mig spørgsmålet hvem der bestemmer.Naturligvis bestemmer jeg ikke alt... Jeg må stadig ikke stjæle eller kører forstærkt... det har jeg slet ikke lyst til! Men mange ting er altså mig. Og ikke nogen andres norm!! Sikke en befrielse.
Så I får lige ugens billede. Jeg ved godt der ikke er stor forskel på for 14 dage siden, selv om vægten går støt ned af. Men jeg er glad for billedet!

Vægten siger 72 rent og det er faktisk 2,8 kg jeg har tabt på 3 uger... FEDT!! 6 kg til mit mål!!
Tak for alle de søde kommetarer. Det er virkelig motiverende!!
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!