Sider

onsdag den 8. januar 2014

Sygdom men højt humør!! Og det hemmelige projekt!

Så nåede sygdommen til os. I dag ligger 3 ud af 5 børn. Alle drengene (og jeg griner lidt i skægget fordi alle piger er afsted)

Det er egentlig meget hyggeligt... Karl tuller under dynen. han er tilpas syg til ikke at snakke og han sidder bare og tuller til ramasjang - som jeg er meget taknemmelig for idag.

Men jeg arbejder stadig på den hemmelige projekt. Skulle egentlig have været nede ved Karin og arbejde på det, men ikke med syge børn, så jeg roder med det her... det jeg kan. Og er i telefonisk kontakt med min partner in crime... Det er stort for os begge to og det bliver altså sjovt!!

Men ellers skal jeg vist have strikketøjet frem - altså når jeg har lavet en god kop the... og det fantastiske er at jeg klarer den uden snack - takket være denne morgenmad:
LCHF'en er atter ved at være på plads - og jeg kan slippe oppustet mave og evig sult. nu er jeg mæt og tilfreds. Kan også kende de vante syntomer; jeg bliver atter tørstig - normalt bliver jeg aldrig tørstig... men når jeg spiser efter LCHF og nærmer mig ketose, så bliver jeg sindsygt tørstig. Godt tegn for mig!! Nu ryger de kilo der snart!
I morgen er der opdatering på vægt og mål....

Nå, I får også lige lidt billedspam af feber-drengen, de er lidt søde når de er rolige...:-)


Håber I er raske?? God dag til jer alle!
Solhilsner
Stine

2 kommentarer:

  1. Håber drengene snart er friske igen. Er spændt på hvad i har gang i at starte op. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. To drenge afsted i dag - og du kan godt være spændt! Det bliver noget ganske særligt!!
      Solhilsner
      Stine

      Slet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!