Sider

torsdag den 16. januar 2014

#uge 3 - det skulle have været et slankeindlæg - læs med på nedtur...

Jaja... 14 dages energi og højt flyvende drive er i dag og lidt i går afløst af "jeg-fryser-må-jeg-putte-mig-her"... Så ingen slankebillede før i næste uge...
Jeg holder stadig fast i LCHF - det er ikke svært! Det er bare dejligt at drikke lidt kaffe med fløde og vide at man overholder sin sunde livsstil...

Men er jeg gået i gang med at løbe eller styrketræne sådan som det var planen? Nej, det er jeg så ikke! Ikke det mindste... så det der med at begynde at blive lidt fastere, det er altså bare ikke i denne regnvejrs uge... Er det bare mig eller er det gråt i gråt??
Nå, men jeg planlægger altså stadig mit fitness-comeback... Any day now...
Ville sådan ønske der var noget andet end løb... jeg har virkelig hadet at løbe... en enkelt gang blev det til en vane og jeg blev ret glad for det... ikke sådan runners-high-glad... men sådan at jeg holdt op med at lave undskyldninger for mig selv, når jeg skulle afsted...
Men måske er der en anden vej?? Måske er der nogen af jer der kender en anden vej? Hvad gør du for konditionen? Kender du en måde der er sjov? Vil du dele?

Ellers vil jeg lige lægge en teaser her! I morgen, mine kære venner - imorgen går det hemmelige projekt endelig i luften... Ikke færdigt eller noget men klar til startskuddet. Veninden og jeg glæder os rigtig meget og arbejder alt det vi kan... og jeg håber I vil følge med, når vi går i luften... mere kan jeg ikke sige... men jeg tror det bliver godt og spændende!!

Så kig lige med i morgen fredag!! Jeg skal nok skrive en masse om hvad vi drømmer om... og jeg glæder mig faktisk helt vildt til at få startet på projektet for alvor...

Næste uge bliver der slankeopdate, der batter... det har jeg lovet mig selv... Idag er jeg altså bare flad (og har været til møde på A-kassen... de var søde, men øv... ville hellere have et fedt kommunikations job...)

Håber alle får en god aften...
Solhilsner
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!