Sider

lørdag den 6. oktober 2012

Føddernes måned - futter #1

Jeg elsker futter! Jeg går selv med hjemmefutter og elsker den lune fornemmelse... at vågne om morgenen og ikke stikke fødderne ned på koldt gulv, men i varm og kærtegnende uld...YES!
Derfor strikker jeg naturligvis futter til Smuksak så alle børn kan få lune fusser... Måske også voksne... Hvad synes du?
Disse futter er vist på bloggen tidligere. De har endnu ikke fået gummi under bunden, men det er meningen, at de skal have skridsikker sål. Jeg synes selv, de ser så søde og buttede ud. Her i str. 24...


God lørdag til blogland
Solhilsner
Stine

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine og varmer dejligt. Jeg bruger tit rester til at strikke sådanne futter af i flere str, så jeg altid har til mine gæster

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!