Sider

mandag den 8. oktober 2012

Føddernes måned - sokker #6

Dagens sokker endnu en til smuksak som jeg håber at lave flere af - jeg er nemlig selv helt vild med denne helt vildt 70'er agtige sok.
Garnet er dels det gode kvickly-garn og Christiania-garnet fra forleden....



Og så lige en rettelse til strømperne i går... de er fra '78 - og altså¨et år yngre end mig... men jeg synes stadig de holder godt!!(moster læste med på bloggen og rettede mig..)
God aften til alle i blogland
Solhilsner
Stine

6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, og du er en af dem, som jeg følger fast netop fordi, du har en fin blog, men også fordi du skal være med i SMUKSAK. Jeg havde selv gået og overvejet det meget, men fordi mit studie pt fylder men del, så har jeg ikke lige overskud til det. Desværre.

    Du kan se nogle af alle de ting jeg laver på min blog, hvis du har lyst:-) Hvor når er det I åbner??

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena!
      Vi håber at åbne i midten af november... men bare rolig! Så snart der er en dato, skal det nok blive MEGET tydeligt både her på bloggen og på SMUKSAKS hjemmeside...
      Tak for din søde kommentar
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  2. Total i orden farver - har hørt at brun og lyserød/punkt går godt sammen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skal du få at se i morgen - de er nemlig strikket...
      Solhilsner
      Stine

      Slet
  3. Fede retro-farver! Ren 70ér :-)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!