Sider

søndag den 14. oktober 2012

Føddernes måned - sokker #10

Dagens sokker er en gammel traver og nogen af de første sokker jeg strikkede. Jeg var på tur med den efterskole hvor jeg for 7 år siden var lærer. Vi var i Norge og stå på ski - og der var kulderekord på Rundetunet... minus 37 grader... Behøver jeg sige at mine små fødder FRØS??
Heldigvis havde købmanden jo ALT!! bivoks, mælk, hele oste, benzin, skistave, badebolde og GARN...
Og i løbet af de to første dage var disse sokker både købt garn til og strikket (heldigvis tykke pinde...) og klar til brug. De blev brugt både det år og året efter... og mange kolde vinteraftner siden.
De har kendt bedre dage... men jeg er lidt nostalgisk... jeg frøs virkelig da jeg strikkede dem...


Hjertlig god søndag i blogland
Solhilsner
Stine

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret!! Mine strik-sokker holdet ikke meget mere end en vinter, før de er hullede! Jeg er også imponeret over dine strikkeevner - jeg ville så gerne ku' strikke mine egne strømper! Heldigvis har jeg en god veninde, hvis mor strikker nye til mig hvert år:)

    SvarSlet
  2. Mine fusser glæder sig allerede til at købe et par af alle de fine sokker du laver (vælger nok et par med noget lyserødt - hvem havde troet det)

    SvarSlet

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!